مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

 شرکت تیونینگ براباس آلمان به تازگی عکس های جدید را از جدیدترین دستاورد خود که به نظر نسخه جدید از مرسدس کلاس سی می باشد و قرار است در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شود را منتشر کرد.
هنوز هیچکس دقیقا چه مدلی از مرسدس تحت انجام تنظیمات فوق العاده قوی تونینگ این شرکت قرار گرفته ولی پیش بینی می شود که خودروی مذکور مرسدس – بنز c63 کوپه که ماه گذشته رونمایی شد باشد.

براباس در سال 1977 در بوتروپ آلمان تاسیس شد و کار خود را با تمرکز بر تونینگ خودروهای مرسدس – بنز ، می باخ و اسمارت آغاز نمود.
نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2011روز پانزدهم سپتامبر آغاز به کار کرده و به مدت ده روز متوالی به بزرگ ترین گردهمایی نوین ترین دستاوردهای غول های خودروسازی جهان تبدیل می شود.

«مجله ماشین»


           
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, :: 10:38
عرفان گنج خانلو

 پلت فرم نوین سوبارو که با نام باکسر اسپرت کار آرکیتکچر در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود، اولین محصول خود را آماده رونمایی کرده است .
این خودروی تمام اسپرت rwd قرار است به همراه طرح اولیه اش رسماً در نمایشگاه ماه آینده فرانکفورت رونمایی شود . این خودروساز اعلام کرد : از این پس خودروهای دارای نام brz نسلی جدید از خودروهای اسپرت سوبارو را که دارای فناوری جدید موتور سوبارو باکسر هستند ، معرفی خواهد کرد.

البته بخش هایی از موتور این خودروها با کمک شرکت تویوتا موتور طراحی و تولید شده و قرار است از اوایل سال آتی وارد خط تولید شود.
باکسر اسپرت کار آرکیتکچر دارای یک موتور باکسر 2.0 لیتری چهار سیلندر است .
تا کنون اطلاعات بیشتری از خودروهای سوبارو brz ارائه نشده و این شرکت همه چیز را به رونمایی خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت موکول کرده است.

«مجله ماشین»


           
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 3:40
عرفان گنج خانلو

 پس از تيزرهاي ويدئوئي و عكس هاي جاسوسي بي شمار، پورشه بالاخره نسل جديد 911 را معرفي كرد. اين مدل كه سري 991 ناميده مي شود نسبت به نسل پيشين (سري 997) در عين كاهش وزن 45 كيلوگرمي، بدنه مقاوم تري دارد. طراحي آئروديناميك اين اتومبيل به خصوص در قسمت بالچه متحرك عقب كه پهن تر شده باعث ايجاد نيروي رو به پائين "down force" بيشتر و در نتيجه تعادل بيشتر در سرعت هاي بالا مي گردد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، پيشرانه تخت 6 سيلندر 911 كه طبق معمول در عقب خودرو نصب شده است در دو مدل توليد مي شود. مدل كاررا از نمونه 4ر3 ليتري با 350 اسب بخار بهره مي برد كه به كمك pdk شتاب 0 تا 100 معادل 6ر4 ثانيه دارد و در صورتي كه پكيج sport chrono pack را به آن اضافه كنيد، با فشار دكمه sport plus مي توانيد اين زمان را تا 4ر4 ثانيه كاهش دهيد.
براي مدل كاررا s نمونه 8ر3 ليتري 400 اسب بخاري در نظر گرفته شده است كه شتاب 0 تا 100 معادل 3ر4 ثانيه دارد و با دكمه sport plus با 2ر0 ثانيه كاهش، زمان 1ر4 ثانيه ثبت مي شود.

به لطف سيستم هائي نظير استارت-استاپ، مديريت دماي پيشرانه و بازنگري سيستم الكتريكي، مصرف سوخت و انتشار گاز دي اكسيد كربن در 991 نسبت به 997 تا 16 درصد كاهش پيدا كرده است. همچنين بهره گيري اين سري از اولين جعبه دنده 7 سرعته دستي دنيا نيز به اين كاهش مصرف سوخت و انتشار گازهاي آلاينده كمك كرده است. براي مثال 911 كاررا مجهز به pdk مصرفي معادل 4ر34 mpg (مايل با هر گالن سوخت) دارد كه 6 mpg بيش از نسل قبلي است و لقب نخستين اتومبيل پورشه با انتشار زير 200 گرم co2 در هر كيلومتر را گرفته است. كاررا s نيز با وجود توليد 15 اسب بخار نيروي بيشتر در مقايسه با نسل قبلي 14 درصد مصرف سوخت كمتري دارد.
پورشه 911 جديد ماه آينده در نمايشگاه اتومبيل فرانكفورت رسماً رونمائي مي شود و از دسامبر سال جاري در نمايشگاه هاي پورشه در انگلستان با قيمت 449ر71 پوند براي مدل كاررا و 242ر81 پوند براي مدل كاررا s عرضه خواهد شد. تجهيزات استاندارد براي كليه مدل ها شامل تودوزي چرم، تهويه مطبوع خودكار، چراغ هاي زنون دوگانه جلو، سيستم لمسي مديريت ارتباطات پورشه و سيستم مديريت پايداري پورشه (psm)مي گردد. بعلاوه كاررا s با رينگ هاي 20 اينچي، سيستم مديريت فعال تعليق پورشه (pasm)، سيستم بردار گشتاور پورشه (ptv) و ديفرانسيل با لغزش محدود شده ارائه مي شود.

تهیه خبر: مازیار زاهدی کیا-«مجله ماشین»


           
جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, :: 3:12
عرفان گنج خانلو

 اگر شما جزء كساني هستيد كه فراري 458 كوپه را اتومبيل زيبائي مي دانيد منتظر زيبائي بي نظير آن در مدل اسپايدر باشيد. سوپر اسپرتي با سقف آلومنيومي هارد-تاپ كه براي بسته شدن تنها به 14 ثانيه زمان نياز دارد. به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، در اين مدل نيز همان پيشرانه 4ر5 ليتري v8 كه در مدل كوپه بكار رفته نصب شده است. پيشرانه اي با توان توليد 563 اسب بخار قدرت و گشتاور 540 نيوتون متر.

به گفته مقامات فراري شما مي توانيد مكالمه عادي خود را حتي هنگامي كه سقف 458 اسپايدر باز است و با سرعت 200 كيلومتر در ساعت حركت مي كند ادامه دهيد؛ البته پيشنهاد من اين است كه به جاي اين كار از صداي پيشرانه آن لذت ببريد و صحبت را براي زمان سوخت گيري كه مطمئناً در اين شرايط خيلي زود پيش مي آيد نگه داريد.

تهیه خبر: مازیار زاهدی کیا-«مجله ماشین»


           
پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, :: 9:58
عرفان گنج خانلو

 سلام دوستان گلم!!!  نمیدونم چه مشکلی تو لوکس بلاگ بود که کلّاً وبلاگمو نمیتونستم آپ کنمخوب پس از پیگیری های مداوم درست شد و از امروز تقریباً هر روز آپم منتظر نظرات قشنگتونم 


           
چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:, :: 19:27
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">