مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

یکی از مشکلات این تونل اب گرفتگی خط سه است که در سرعت های بالا باعث انحراف خودرو می شود.

تصادفات مرگبار تونل توحید که شاید وحشتناک تر از هر تونل دیگر ایران یا حتی جهان اسلام باشه شاید خیلی ها تابحال صحنه های وحشتناک تصادف تونل شهری توحید رو ندیده باشند اگرچه کیفیت این فیلم خوب نیست ولی بخوبی میتونه باعث احتیاط و نگرانی شما در عبور مجدد از این تونل بشه احتیاط برای رانندگی خودتون و نگرانی از بی احتیاطی دیگران که صحنه هاش در این کلیپ مشاهد میکنید,

ویدئو
 


           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:40
عرفان گنج خانلو

شرکت رفاه ایرانیان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار مینماید.

نمایشگاه سیر تحول در تولید موتور سیکلت و دوچرخه درایران
با حضور شرکتهای داخلی و خارجی

از 18 الی 28 خرداد
درمحل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ـ ارگ آزادی

تلفن تماس: 64026
همراه: 09122142023
 


           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:31
عرفان گنج خانلو

 

ده ها سال پیش که مجله ماشین می خواندم . طراحان برای سال 2000 ایده پردازی فضائی می کردند. آنقدر این اتومبیل ها با خودروهای آنوموقع تفاوت می کرد که ما فکر می کردیم سال 2000 را نبینیم!!!

اما در سال 2011 هم اتومبیلها هنوز عجیب و قریب نشدند. و هنوز چرخها گرد است و فرمان در چرخهای جلوست و اتومبیلها اغلب درب معمولی دارند.

با دیدن این آئودی یک سوال در ذهن من ایجاد شد آیا هر کسی حاضر است این اتومبیل را سوار شود و آیا سلیقه همه یکی است.آیا دنیا هنوز در تب و تاب فضاست. و با این همه قوانین محدود کننده سرعت و آلودگی ای چنین چهر ه های تهاجمی فقط یک حرکت کاتا در کاراته است. !!!

آئودی این بار هم باعث شگفتی همگان شد، البته این بار اولش نیست. آئودی جدیدترین خودروی مفهومی خود را طراحی کرده که از فناوری های پیشرفته ای بهره می‌برد.
این خودروی زیبا توسط افکار زیبای دنی گارسیای اسپانیایی خلق شده و این یک خبر خوش برای طرفداران آئودی است.
آئودی A۹ بالاتر از A۸ قرار گرفته و به عنوان گل سر سبد این شرکت شناخته می‌شود که اکثرا رقیب جدیدی برای خودروهای دیگر از جمله پورشه پانامرا می‌دانند.



این اتومبیل با کنترل الکترو نیکی در بخش های از بدنه تغییر رنگ می دهد .و در فن آوری این خودرو بخصوص در شیشه ها از تکنولوژی نانو استفاده شده

این اتومبیل هیبریدی با الهام از A8 طراحی شده

WwW.CarX1.CoM
 


           
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:49
عرفان گنج خانلو

طی احکامی آقایان هادی نیک پور به سمت معاون اجرایی کمیته خودروهای کلاسیک ، عماد رادمنش به سمت دبیر کمیته خودروهای کلاسیک و محمد بردیده به سمت معاون امور کلوپ ها منصوب گردیدند. 


           
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:38
عرفان گنج خانلو

با توجه به برگزاری مسابقه دریفت در تاریخ 23 اردیبهشت ماه حضور کلیه شرکت کنندگان در کارگاه آموزش دریفت در تاریخ 21 اردیبهشت ماه اجباری می باشد.

شرایط شرکت:
1.کپی شناسنامه
2. یک قطعه عکس
3.کپی گواهی نامه رانندگی


محل ثبت نام : پیست اتومبیلرانی ج.ا.ا
مکان تشکیل کارگاه متعاقبا اعلام خواهد شد. در پایان به تمامی شرکت کنندگان در کلاس گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.


 


           
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:52
عرفان گنج خانلو
           
شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:55
عرفان گنج خانلو

اولین سؤالی که با دیدن لامبورگینی آونتادور به ذهن علاقه‌مندان خودروسازی می‌رسد این است که آیا این ماشین می‌تواند جانشین درخوری برای لامبورگینی مورسیه‌لاگو باشد و جای خالی این اسطوره را پر کند یا نه؟

مهندسان خودروساز ایتالیایی برای اینکه نشان دهند در تولید این مدل جدید چقدر جدی هستند همه چیز آونتادور را از نو ساختند و از همه مهمتر اینکه برای این ماشین موتوری جدید طراحی کردند.

موتور دوازده سیلندری که تا پیش از این بر روی ماشین‌های لامبورگینی سوار می‌شد، نسخه توسعه یافته‌ای از اولین موتوری بود که لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ ساخته بود. اگر چه حجم این موتور در طول چهار دهه از ۳۴۹۷ سی سی به ۶۵۰۰ سی سی افزایش یافت اما دیگر برای استفاده قدیمی شده بود.

اما موتور آونتادور LP700-4 کاملاً جدید است. حجم آن ۶۵۰۰ سی سی است و می‌تواند ۷۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند و صدایش به همان گوش‌نوازی موتور قبلی است اما هجده کیلو از موتور قدیمی سبک‌تر است.

شاسی آونتادور هم کاملاً جدید است. یک شاسی یکپارچه از جنس فیبرکربن که باعث شده وزن ماشین تنها ۱۵۷۵ کیلوگرم باشد و در نتیجه نسبت وزن به قدرت موتور عدد خیره کننده ۲.۲۵ است.

بدنه سبک و موتور قوی به آونتادور کمک کرده است تا بتواند در ۲.۹ ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند و حداکثر سرعتش ۳۱۵ کیلومتر در ساعت است.

برای رسیدن به این سرعت و شتاب، قلب الکترونیکی این ماشین در هر ثانیه، نیم میلیون محاسبه انجام می‌دهد. سیستم چهار چرخ متحرک آونتادور، نسخه تغییر داده شده‌ای از سیستمی است که در کارخانه سوئدی هالدکس ساخته می‌شود. این سیستم در اکثر مواقع هفتاد درصد از گشتاور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند، اما می‌تواند نیرو را بسته به نیاز تقسیم کند

سه تنظیم دستی و دو تنظیم اتوماتیک برای جعبه دنده این ماشین طراحی شده است و دنده‌ها را می‌توان با پدالی که روی فرمان قرار دارد عوض کرد.

لامبورگینی اعلام کرده است که استفاده از تکنولوژی جدید باعث شده تا میزان آلودگی دی اکسید کربن آونتادور بیست درصد از مورسیه‌لاگو کمتر باشد.

استفان وینکلمان، مدیر لامبورگینی می‌گوید هدف این کارخانه هنگام طراحی آونتادور این بود که ماشینی ساخته شود که هیچ رقیبی نداشته باشد.

این ماشین با الهام از مدل‌های پیشین لامبورگینی و جت جنگنده F22 و توسط یک تیم شش نفره ایتالیایی در داخل لامبورگینی طراحی شده است. فیلیپو پرینی می‌گوید ایده‌ این شش نفر تا به مرحله تولید برسد توانسته طرح‌هایی از فولکس واگن (مالک لامبورگینی) و حتی طرحی از جورجتو جورجارو را شکست دهد.

آونتادور با ۴.۷ متر طول و بیش از دو متر عرض، ماشین کاملاً بزرگی است. درهای آن مثل مدل‌ پیشین این کارخانه، رو به بالا باز می‌شود و اگر مارک لامبورگینی را از روی آن بردارید هم باز همه خواهند فهمید که این ماشین ساخت چه کارخانه‌ای است.

اولین آونتادور در اوایل تابستان به مشتری تحویل داده خواهد شد و قیمت آن در اروپا ۲۵۵۰۰۰ یورو است. لامبورگینی ماه گذشته تنها چند روز بعد از نمایش این ماشین در نمایشگاه ژنو اعلام کرد که به اندازه تولید یک سال، سفارش خرید برای آونتادور دریافت کرده است. شاید همین نشانه‌ این باشد که آونتادور جانشین درخوری برای مورسیه‌لاگو است.

 


           
شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 13:52
عرفان گنج خانلو

زمان‌گیری مسابقه مالزی با کمی هیجان اما بدون هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای برگزار شد. اگر چه تالحظات آخر لوییس همیلتون خود را در خط اول می‌دید، اما سباستین وتل توانست در آخرین دور زمان گیری با کسب رکورد یک دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۸۷۰ صدم ثانیه سریع‌ترین زمان را به دست آورد و خط اول را از هملیتون بگیرد.

وتل که در مسابقه قبلی بدون سیستم کرس، توانست قهرمان شود گفت در سپانگ، کرس برای کسب خط اول نقش مهمی بازی کرد.

ردیف بعدی هم به ردبول و مک‌لارن رسید. وبر راننده خط سوم خواهد بود و جنسون باتن از خط چهارم مسابقه را شروع می‌کند.

ترکیب پنج راننده اول درست شبیه به مسابقه ملبورن است با این تفاوت که در مالزی، مک لارن هفت دهم ثانیه به ردبول نزدیک‌تر شده است و همین باعث شده تا رانندگان مک‌لارن نسبت به سبقت گرفتن از ردبول امیدوارتر باشند.

اما برخلاف مک‌لارن، در فراری دو راننده تیم چندان از ماشین‌هایشان راضی نبودند. پیش از زمان‌گیری فراری اعلام کرد که به دلایلی ماشین آن‌ها به اندازه کافی سریع نیست و این تیم نخواهد توانست زمانی بهتر از ششم و هفتم کسب کند.

دست آخر آلونسو توانست پنجمین زمان سریع را کسب کند اما بعد از زمان گیری گفت که تیمش باید برای رسیدن به «‌دو تیمی که در زمستان بهتر از فراری کار کرده‌اند» زحمت بیشتری بکشد. فیلیپه مسا، هم تیمی آلونسو مسابقه را از خط هفتم آغاز خواهد کرد.

بین این دو راننده، نیک هایدفیلد قرار دارد که در مسابقه قبلی مسابقه را از خط هجدهم شروع کرد. هایدفیلد که جای خالی کوبیتزا، راننده اول رنو که آسیب‌دیده است، را پر کرده، در مسابقه ملبورن شاهد قدرت‌نمایی هم تیمی‌اش ویتالی پتروف بود که برای اولین بار به روی سکو رفت. او دست کم در زمان گیری توانست زمان بهتری از پتروف کسب کند اما پتروف، که بعد از مسا در خط هشتم است، هنوز فرصت دارد تا یک بار دیگر هایدفیلد باتجربه را پشت سر بگذارد.
 

ویلیامز یک بار دیگر، بعد از ناکامی در استرالیا، نتوانست نتیجه خوبی بگیرد. در حالی که پیش از آغاز فصل، گفته ‌ می‌شد ویلیامز سریع‌ترین ماشین‌ها را به مسابقه خواهد آورد، در سپانگ، سرعت این تیم از ملبورن هم کمتر بود. باریکلو (خط ۱۵) و مالدونادو (خط ۱۸) امیدشان به آسمان است تا در صورتی که مسابقه در هوای بارانی برگزار شود بتوانند با کمک استراتژی درست خود را در جدول بالا بکشند.

مرسدس بنز هم با ماشین خود هنوز مشکل دارد. راس براون، مدیر این تیم می‌گوید هنوز مرسدس قادر نیست ماشین مناسبی در اختیار مایکل شوماخر (خط ۱۱) و نیکو رزبرگ (خط ۹) قرار دهد. براون می‌گوید ماشین مرسدس گاهی خوب کار می‌کند و گاهی بد. با اینکه ممکن است هوای بارانی به این تیم کمک کند تا موقعیت بهتری در مسابقه به دست آورد، اما شوماخر می‌گوید که هیچ تجربه‌ای با لاستیک‌های جدید روی پیست خیس ندارد و همین ممکن است شانس او را در هوای بارانی کمتر کند.

خوشحال‌ترین تیم امروز شاید هیسپانیا بود. هیسپانیا که به خاطر قانون ۱۰۷ درصد نتوانست در مسابقه ملبورن شرکت کند، امروز توانست زمان مجاز برای شرکت در مسابقه را کسب کند و این تیم اسپانیایی در مالزی همراه با تیم‌های دیگر در مسابقه شرکت خواهد کرد.
 




 


           
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 19:26
عرفان گنج خانلو

با قهرمانی در مسابقه مالزی، سباستین وتل برای چهارمین بار پیاپی از خط اول گراند پری عبور کرد. جنسن باتن از تیم مک‌لارن دوم شد و نیک هایدفلد با پشت سر گذاشتن دو قهرمان پیشین فرمول یک، با کسب مقام سوم، بار دیگر رنو را به روی سکو فرستاد.

وتل اگر چه در پیچ اول به طور جدی از سوی مک‌لارن و رنو تهدید شد، اما توانست به سرعت فاصله خود از رقبایش را بیشتر کند و مسابقه را بدون اشتباه در مقام اول تمام کند. این پیروزی دوازدهمین قهرمانی وتل در مسابقات فرمول یک بود و او اکنون با دو پیروزی پی در پی در فصل جدید با پنجاه امتیاز با اقتدار در جدول رده‌بندی رانندگان در مقام اول قرار دارد.

با این حال وتل در پایان مسابقه گفت که کسب این پیروزی آسان نبود،‌ مخصوصاً که سیستم کرس ردبول هنوز به طور کامل در اختیار راننده‌ها نیست و در بخشی از مسابقه، وتل نمی‌توانست از آن استفاده کند.

مارک وبر هم‌تیمی او هم بدون سیستم کرس و با جنگندگی مثال زدنی توانست در پایان به مقام چهارم برسد. وبر شروع بسیار ضعیفی داشت و در پیچ اول این فرصت را برای راننده‌های فراری و رنو باز گذاشت تا از او سبقت بگیرند. او که بعد از پیچ اول در مقام دهم بود، به سرعت استراتژی خود را تغییر داد و با تعویض زودهنگام لاستیک توانست سرعت بیشتری از بقیه به دست آورد و بالاخره بعد از چند سبقت دیدنی به گروه پیشتاز مسابقات پیوست.

همیلتون با اینکه به نظر آسیبی از برخورد با آلونسو ندید، اما در پایان مسابقه مجبور به تعویض لاستیک شد و همین او را تا مقام هفتم عقب انداخت. او که مسابقه را در مقام دوم آغاز کرده بود، در پایان به وضوح از نتیجه ناراضی بود.

رنو با آغازی طوفانی باعث شگفتی شد. هر دو راننده با استفاده از فرصتی که شروع آهسته وبر فراهم کرد توانستند خود را به ردیف‌ جلو برسانند. پتروف در پیچ اول از سه راننده سبقت گرفت، اما این شروع خوب به دلیل حادثه‌ای که در میانه مسابقه برایش پیش آمد منجر به کسب نتیجه نشد.

بدبیاری ویلیامز در سپانگ هم ادامه داشت و هیچکدام از راننده‌های این تیم نتوانستند مسابقه را تمام کنند. این تیم امیدوار است با تغییراتی که قرار است در ماشین برای مسابقه چین انجام دهد، ویلیامز را دوباره به رقابت برگرداند.

این تیم برای انجام این تغییرات وقت زیادی ندارد. گراندپری چین، پنج روز دیگر در شانگهای برگزار خواهد شد.


فرناندو آلوسنو، با اینکه از ماشینش شکایت داشت اما مسابقه را خوب شروع کرد و در حالی که می‌توانست با سبقت از لوییس همیلتون به مقام سوم برسد، هنگام سبقت از راننده مک‌لارن، به او برخورد کرد.

در این برخورد اگر چه به ماشین همیلتون آسیبی نرسید اما بخشی از بال جلوی ماشین آلونسو شکست و او مجبور شد برای تعویض این قطعه به گاراژ برود و همین باعث شد تا او از جریان رقابت خارج شود. هایفیلد از این فرصت بهترین بهره را برد و توانست با مدیریت مسابقه مقام سوم را تا آخر نگه‌دارد.

با این حال آلونسو از مقامی که به دست آورد راضی به نظر می‌رسید. او گفت همین که تیمش توانسته شانه به شانه مک‌لارن و ردبول مسابقه دهد نشانه خوبی برای فراری است.


 





 


           
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 19:10
عرفان گنج خانلو

شرکت ایی. ای. گیمز هفته پیش نسخه جدید بازی نید فور اسپید خود را با نام "شیفت ۲" به بازار عرضه کرد. این شرکت با گرافیک زیبا، تعداد بیشتری ماشین و واقعنمایی باورنکردنی بدون شک فصل جدیدی را در بازیهای شبیهسازی رانندگی باز کرده است.

ایی. ای گیمز توانسته مجوز استفاده از ماشین‌ها حاضر در مسابقات GT1 جهانی و GT3 اروپا را در این بازی بگیرد. با این حال حضور ماشین‌های مختلف به هیچ وجه در سطح بازی‌هایی مثل گرن توریزمون و فورزا نیست.

طبق سنت همیشگی بازی نید فور اسپید، در شیفت ۲ هم مشخصات ماشین قابل تنظیم است. این تنظیمات شامل موتور و همچنین تعویض کامل ترمزها هم میشود که در خیلی از بازیهای مشابه از جمله بازی گرن توریزمو پنج (GT5) وجود ندارد.

علاوه بر تنظیم کمکفنرها، راننده همچنین میتواند فاصله تعویض دنده را هم تعیین کند. تازه بعد از همه این تغییرات در قسمتی به نام وورکس کانورژن (Works Conversion) میتوان ماشین معمولی را تبدیل به ماشین مسابقهای کرد.

شرکت ایی. ای. گیمز میگوید برای طراحی موتور برنامه نویسی این بازی، از رانندههای حرفهای کمک گرفته است. از جمله رانندههایی که نامشان برده شده یکی وان گیتین، قهرمان فرمول دریفت در سال ۲۰۱۰ و تامی میلنر است.

نام تامی میلنر در فهرست رانندههای شیفت ۲ هم قرار دارد. در صورتی که بتوانید در بازی از تامی میلنر ببرید جایزه شما یک ب.ام.و. ام. سری ۳ جی.تی.اس. خواهد بود.
 

اگر از لیز خوردن سر پیچ لذت میبرید این بازی برای شما ساخته شده است. وان گیتین خودش با انجام بازی و امتحان همه حرکتها اشکلات بازی را رفع کرده و سازندگان با کار بر روی جزییات این بازی را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کرده اند.

گیتین در پاسخ کسانی که موقع پیچیدن به دیوار می خورند میگوید «‌این کار در رانندگی واقعی هم کار سادهای نیست. در بازی باید کمی صبور باشید. خیلیها میخواهند فقط پا را بگذارند روی گاز و فشار بدهند. اما باید در این کار کمی ظرافت بخرج داد. باید دور موتور را تنظیم کرد و بیش از حد هم خشن نبود.»

اگر چه، اگر هم هنگام بازی خشن باشید از دیدن صحنه‌های جور واجور تصادف حسابی سرگرم خواهید شد. سازندگان بازی صحنه‌های تصادف هنگام برخورد‌های شدید هم صفحه تار میشود به طوری که انگار در اثر ضربه شکسته شده باشد
 

یکی از بخش‌های منحصر به فرد این بازی، شبیه بودن آن به رانندگی واقعی است. گفته میشود سازندگان نید فور اسپید وقت زیادی صرف کرده‌اند تا در این زمینه نوآور باشند. تماشای بازی از طریق دوربین روی کلاه ایمنی راننده از جمله امکاناتی است که به واقعی جلوه دادن بازی کمک بسیاری کرده است.

گرافیک صحنههای شب بازی هم در بین سایر بازیهایی که دارای صحنههای شب هستند یکی از بهترینهاست.

با فروش کم بازی پروژه گاتم، که نزدیک‌ترین رقیب به نید فور اسپید در سطح متوسط بازی‌های شبیه ساز رانندگی است، به نظر می‌رسد نید فور اسپید برای مدتی بدون رقیب در بازار باقی بماند. مخصوصاً اینکه مدتی بود که جای چنین بازی روی کنسول‌های اکس باکس خالی بود.

سایت خودرو


دانلود بازی کامپیوتر نید فور اسپید شیفت Need for Speed Shift
دانلود رایگان بازی کامپیوتری نید فور اسپید شیفت مسابقات سرعت نسخه فشرده شده Need for Speed Shift انتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !Need for Speed Shift به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی Most Wanted در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Shift بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .این بازی پر طرف دار هم اکنون با فشرده سازی بسیار زیاد با حجمی حدود 1.9 گیگا بایت برای اولین باز توسط سایت میهن دالود به شکل دانلود رایگان با لینک مستقیم اماده دانلود شده است.بازی دارای 72 خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن ترین ها را شامل می شود.وجود خودروهای بی نظیری همچون Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و BMW M3 GT2 از ویژگی های این بازیست .
سازنده : کمپانی Slightly Mad Studios
ناشر : کمپانی: Electronic Arts
تاریخ انتشار : September 15, 2009
وب سایت اختصاصی : Need for Speed Shift
رده بندی ژانر : اتومبیل رانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : +3 - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی +3.
ویژگی های منحصر به فرد بازی کامپیوتری نید فور اسپید شیفت Need for Speed: Shift:
- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت 14000 کیلومتر مربع .
- 72 اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال 2009 !
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .
- و ...
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نید فور اسپید شیفت Need for Speed: Shift:

حداقل سیستم مرود نیاز :
Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.4GHz
Nvidia Graphics Card Geforce 8800 G
Direct X 9
Ram 2 Gb
AMD CPU Athlon 64 X2 Dual Core 3600
ATI & Intel Graphics Card Radeon HD 2900 Pro
Hard Disk Space 8 Gb
 


           
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 15:12
عرفان گنج خانلو
درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 219625
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">